Hrvatska pošta
Kontakt centar
U rubrici „Česta pitanja“ pronađite odgovore na pitanja o svim segmentima našeg poslovanja. U „Pojmovniku“ poštanske terminologije i usluga provjerite točnu definiciju pojedine usluge kako bi lakše odabrali uslugu koja vam najviše odgovara sukladno karakteristikama, mogućnostima i cijeni provjerite. Status pošiljke uvijek možete provjeriti pomoću sustava za praćenje pošiljaka.
Ukoliko zovete radi provjere statusa vaše pošiljke, molimo vas pripremite njen prijemni broj. Primjer prijemnog broja pošiljke: LE123456789HR
Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatora korisnika, a u skladu s njihovim tarifnim modelima.
- Tel.: 072 303 304
- interaktivna web-forma: http://kontakt.posta.hr
Radno vrijeme Kontaktnog centra Hrvatske pošte:
ponedjeljak - petak: 7 - 19 sati
subota: 7 - 15 sati