Hrvatska pošta

Pratite pošiljku

Kontakt centar

U rubrici „Česta pitanja“ pronađite odgovore na pitanja o svim segmentima našeg poslovanja. U „Pojmovniku“ poštanske terminologije i usluga provjerite točnu definiciju pojedine usluge kako bi lakše odabrali uslugu koja vam najviše odgovara sukladno karakteristikama, mogućnostima i cijeni provjerite. Status pošiljke uvijek možete provjeriti pomoću sustava za praćenje pošiljaka.

Ukoliko zovete radi provjere statusa vaše pošiljke, molimo vas pripremite njen prijemni broj. Primjer prijemnog broja pošiljke: LE123456789HR
Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatora korisnika, a u skladu s njihovim tarifnim modelima. 

 

Radno vrijeme Kontaktnog centra Hrvatske pošte:
ponedjeljak - petak: 7 - 19 sati
subota: 7 - 15 sati

Sporovi tijekom online kupnje unutar EU

Temeljem Uredbe Europske unije o online rješavanju potrošačkih sporova, od 15. veljače 2016. na području cijele EU, sve sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR (Online Dispute Resolution) platforme. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU. Ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU, možete ispuniti obrazac za žalbe u tri jednostavna koraka. Prigovor možete podnijeti ovdje.