Hrvatska pošta

Pratite pošiljku

Prigovor

Korisnici mogu podnijeti prigovor na poštanske usluge u sljedećim slučajevima:
 

  • gubitak poštanske pošiljke
  • potpuno oštećenje ili potpuno umanjenje sadržaja
  • djelomično oštećenje ili djelomično umanjenje sadržaja
  • prekoračenje roka za prijenos i uručenje pošiljke
  • neobavljena usluga.
Hrvatska pošta posvećena je pravovremenom rješavanju prigovora i upita korisnika te osiguravanju jasne i kvalitetne komunikacije. Ako smatrate da ste oštećeni pružanjem usluge Hrvatske pošte, imate pravo podnijeti prigovor u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama i općim uvjetima poslovanja. Na vaš prigovor bit će odgovoreno u zakonom propisanim rokovima, uz posebnu brigu o zaštiti vaših prava kao korisnika.
Prigovori s uvredljivim ili neprimjerenim sadržajem neće se razmatrati.
Molimo vas da se koristite službenim komunikacijskim kanalima:
  • web-forma: http://kontakt.posta.hr
  • e-pošta: kontakt.szk@posta.hr
  • telefon: 072 303 304
  • adresa za slanje poštom: HP - Hrvatska pošta d.d., Služba za upravljanje korisničkim iskustvom, Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica
  • usmeno i pisano izravno u svakom poštanskom uredu.
Kako bismo vam olakšali podnošenje prigovora, preporučujemo vam da se koristite našom online web-formom. Ona vas vodi kroz svaki korak postupka omogućujući vam brže i jednostavnije podnošenje prigovora.
Ako se koristite ostalim službenim komunikacijskim kanalima, molimo vas da u cilju što kvalitetnijeg i bržeg rješavanja prigovora dostavite sljedeće podatke:
  • ime i prezime podnositelja prigovora
  • razlog prigovora / kratak opis
  • potvrdu o primitku pošiljke za vrstu pošiljaka za koju se izdaje potvrda (potvrda koju pošiljatelj dobije prilikom predaje pošiljke Hrvatskoj pošti)
  • prijamni broj pošiljke ako je predmet prigovora praćena pošiljka
  • potpunu adresu na koju se odnosi nepravilnost u dostavi.
Slanje prigovora je besplatno ako se šalje pismom s oznakom „PRIGOVOR“.
 
Rokovi za podnošenje prigovora:
 
unutarnji promet: do 3 mjeseca od predaje pošiljke
međunarodni promet: do 6 mjeseci od predaje pošiljke
Oštećenje ili umanjenje sadržaja:
Prigovor zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke mora se podnijeti odmah pri uručenju pošiljke uz otvaranje i pregled pošiljke te sastavljanje zapisnika. Iznimno, prigovor se može podnijeti i poslije ako primatelj dokaže da šteta nije nastala nakon uručenja pošiljke.
Za pošiljke preuzete iz paketomata prigovor se podnosi najkasnije unutar jednog sata od preuzimanja, a korisnik mora s pošiljkom doći u poštanski ured do kraja prvoga sljedećeg radnog dana radi sastavljanja zapisnika.
 
Postupak rješavanja prigovora i rokovi za odgovor:
HP - Hrvatska pošta d.d. obvezna je dostaviti pisani odgovor korisniku poštanskih usluga o utemeljenosti podnesenog prigovora za:
  • unutarnji promet: do 30 dana od zaprimanja prigovora
  • međunarodni promet: do 60 dana od zaprimanja prigovora.
Ako korisnik nije zadovoljan odgovorom, može podnijeti pritužbu Povjerenstvu za pritužbe potrošača u roku od 30 dana koristeći se istim komunikacijskim kanalima kao i za prigovor.
Povjerenstvo za pritužbe potrošača pri HP - Hrvatskoj pošti d.d. obvezno je dostaviti pisani odgovor korisniku poštanskih usluga u roku od 30 dana od dana zaprimanja njegove pritužbe.
U slučaju spora između korisnika i HP - Hrvatske pošte d.d. u vezi s rješavanjem prigovora koji se odnose na poštanske usluge korisnik poštanskih usluga može podnijeti zahtjev za rješavanjem spora Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti, Ulica Roberta Frangeša - Mihanovića 9, 10110 Zagreb, u roku od 30 dana od dana dostavljanja pisanog odgovora Povjerenstva za pritužbe potrošača.

Prigovori korisnika/potrošača na usluge Hrvatske pošte koji se ne odnose na poštansku uslugu

Ako se prigovor ne odnosi na poštanske usluge, korisnici ga mogu podnijeti:
  • web-formom: http://kontakt.posta.hr
  • e-poštom: kontakt.szk@posta.hr
  • telefonom: 072 303 304
  • poštom na adresu: HP - Hrvatska pošta d.d., Služba za upravljanje korisničkim iskustvom, Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica
  • usmeno i pisano izravno u svakom poštanskom uredu.

Odgovor na ove prigovore dostavlja se u roku od 15 dana od zaprimanja.
Vaša suradnja i otvorena komunikacija pomažu nam da brže i učinkovitije riješimo vaše zahtjeve. Hvala vam na povjerenju!