Hrvatska pošta
Prigovor
Korisnici mogu podnijeti prigovor na poštanske usluge u sljedećim slučajevima:
- gubitak poštanske pošiljke
- potpuno oštećenje ili potpuno umanjenje sadržaja
- djelomično oštećenje ili djelomično umanjenje sadržaja
- prekoračenje roka za prijenos i uručenje pošiljke
- neobavljena usluga.
Prigovori s uvredljivim ili neprimjerenim sadržajem neće se razmatrati.
Molimo vas da se koristite službenim komunikacijskim kanalima:
- web-forma: http://kontakt.posta.hr
- e-pošta: kontakt.szk@posta.hr
- telefon: 072 303 304
- adresa za slanje poštom: HP - Hrvatska pošta d.d., Služba za upravljanje korisničkim iskustvom, Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica
- usmeno i pisano izravno u svakom poštanskom uredu.
Ako se koristite ostalim službenim komunikacijskim kanalima, molimo vas da u cilju što kvalitetnijeg i bržeg rješavanja prigovora dostavite sljedeće podatke:
- ime i prezime podnositelja prigovora
- razlog prigovora / kratak opis
- potvrdu o primitku pošiljke za vrstu pošiljaka za koju se izdaje potvrda (potvrda koju pošiljatelj dobije prilikom predaje pošiljke Hrvatskoj pošti)
- prijamni broj pošiljke ako je predmet prigovora praćena pošiljka
- potpunu adresu na koju se odnosi nepravilnost u dostavi.
Rokovi za podnošenje prigovora:
unutarnji promet: do 3 mjeseca od predaje pošiljke
međunarodni promet: do 6 mjeseci od predaje pošiljke
Oštećenje ili umanjenje sadržaja:
Prigovor zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke mora se podnijeti odmah pri uručenju pošiljke uz otvaranje i pregled pošiljke te sastavljanje zapisnika. Iznimno, prigovor se može podnijeti i poslije ako primatelj dokaže da šteta nije nastala nakon uručenja pošiljke.
Za pošiljke preuzete iz paketomata prigovor se podnosi najkasnije unutar jednog sata od preuzimanja, a korisnik mora s pošiljkom doći u poštanski ured do kraja prvoga sljedećeg radnog dana radi sastavljanja zapisnika.
Postupak rješavanja prigovora i rokovi za odgovor:
HP - Hrvatska pošta d.d. obvezna je dostaviti pisani odgovor korisniku poštanskih usluga o utemeljenosti podnesenog prigovora za:
- unutarnji promet: do 30 dana od zaprimanja prigovora
- međunarodni promet: do 60 dana od zaprimanja prigovora.
Povjerenstvo za pritužbe potrošača pri HP - Hrvatskoj pošti d.d. obvezno je dostaviti pisani odgovor korisniku poštanskih usluga u roku od 30 dana od dana zaprimanja njegove pritužbe.
U slučaju spora između korisnika i HP - Hrvatske pošte d.d. u vezi s rješavanjem prigovora koji se odnose na poštanske usluge korisnik poštanskih usluga može podnijeti zahtjev za rješavanjem spora Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti, Ulica Roberta Frangeša - Mihanovića 9, 10110 Zagreb, u roku od 30 dana od dana dostavljanja pisanog odgovora Povjerenstva za pritužbe potrošača.
Prigovori korisnika/potrošača na usluge Hrvatske pošte koji se ne odnose na poštansku uslugu
Ako se prigovor ne odnosi na poštanske usluge, korisnici ga mogu podnijeti:
- web-formom: http://kontakt.posta.hr
- e-poštom: kontakt.szk@posta.hr
- telefonom: 072 303 304
- poštom na adresu: HP - Hrvatska pošta d.d., Služba za upravljanje korisničkim iskustvom, Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica
- usmeno i pisano izravno u svakom poštanskom uredu.
Odgovor na ove prigovore dostavlja se u roku od 15 dana od zaprimanja.
Vaša suradnja i otvorena komunikacija pomažu nam da brže i učinkovitije riješimo vaše zahtjeve. Hvala vam na povjerenju!