Hrvatska pošta
Nova usluga – notifikacija: preusmjerite svoj paket kako vam najbolje odgovara
29.07.2021.

Od četvrtka, 29. srpnja primatelji paketa moći će birati gdje žele da im se dostavi, tj. isporuči njihov paket: na drugu adresu, na paketomat ili u poštanski ured. Naime, Hrvatska pošta uvodi novu uslugu – notifikaciju – odnosno obavještavanje korisnika SMS-om i e-poštom o mogućnosti preusmjeravanja paketa. Notifikacija je ukratko mogućnost online promjene kanala dostave ili isporuke paketa.
Što sve možete notifikacijom?
Notifikacijom možete promijeniti sljedeće:
- adresu primatelja – preusmjeriti paket na drugu adresu
- preusmjeriti paket u paketomat
- preusmjeriti paket u poštanski ured.
Kako funkcionira notifikacija
- U trenutku vaganja paketa primatelju paketa šalje se obavijest o dostavi paketa SMS-om ili e-poštom s poveznicom za notifikaciju.
- Poveznicu možete otvoriti na računalu ili pametnom telefonu te promijeniti kanal dostave.
- Promjenom podataka o dostavi rok uručenja paketa produžuje se za 48 sati.
Novom uslugom Hrvatska pošta širi mogućnosti dostave paketa za fizičke osobe čime se primatelj aktivno uključuje u logistički proces. Notifikacijom se unaprjeđuje uspješnost dostave i povećava razina zadovoljstva korisnika u skladu s misijom Hrvatske pošte – biti građanima na usluzi.