Hrvatska pošta
Pregled poštanskih maraka
Broj: 594
EUROPA – Integracija u očima mladih ljudi
Poštanske uprave europskih zemalja ovogodišnju zajedničku temu EUROPA naznačile su kao integraciju viđenu očima mladih. Premošćujući barijere koje ih dijele, mladi u integraciji vide sliku svoje sadašnjosti i budućnosti.
Detaljno
Datum izdanja: 09.05.2006.
Vrijednost: 3,50 HRK
Dizajn: marka je kreirana prema ideji Ive Risek, učenice 4. razreda Škole primijenjene umjetnosti i dizajna u Zagrebu.
Veličina: 29,82 x 35,50 mm
Papir: bijeli, 102 g, gumirani
Zupčanje: češljasto, 14
Tisak: višebojni ofset
Tiskara: Zrinski d.d., Čakovec
Naklada: 200000
Vrsta: P
Napomena: Marke su izdane u sutisku u arku od 20 maraka, a izdana je i omotnica prvoga dana (FDC).
Vrijednost: 3,50 HRK
Dizajn: marka je kreirana prema ideji Ive Risek, učenice 4. razreda Škole primijenjene umjetnosti i dizajna u Zagrebu.
Veličina: 29,82 x 35,50 mm
Papir: bijeli, 102 g, gumirani
Zupčanje: češljasto, 14
Tisak: višebojni ofset
Tiskara: Zrinski d.d., Čakovec
Naklada: 200000
Vrsta: P
Napomena: Marke su izdane u sutisku u arku od 20 maraka, a izdana je i omotnica prvoga dana (FDC).