Hrvatska pošta
Pregled poštanskih maraka
Broj: 1503
HRVATSKA GLAZBA - PARNI VALJAK
Rukopis Parnog valjka uvijek je bio prepoznatljiv: i onaj glazbeni i onaj literarni. S korijenima u rocku shvaćenom uvijek kao „generički pojam“ urbane glazbe, a ne kao žanrovska okamina te u prepoznatljivoj „ich“ formi tekstova koji su zrcalili osobne dvojbe, introspektivne „dnevne paranoje“, generacijske furke i frustracije, pa i – nerijetko prisutno – promišljanje „starenja“.
Kupi na ePost shop Detaljno
Datum izdanja: 05.09.2024.
Vrijednost: 1,32 €
Dizajn: Ivana Vučić i Tomislav-Jurica Kaćunić, dizajneri iz Zagreba
Veličina: 34,00 x 34,00 mm
Papir: bijeli, bezdrvni, s podlogom 181 g, samoljepivi
Zupčanje: ukrasno ricanje
Tisak: višebojni ofset
Tiskara: AKD d.o.o., Zagreb
Naklada: 25 000 primjeraka po motivu, od čega 1000 arčića u pripadajućim numeriranim etuijima
Vrsta: P
Napomena: Motivi: • Psihomodo pop - reprodukcija naslovnice albuma „Unpljugd“, izdanje Croatia Recordsa, 1995.; Dizajn naslovnice i logotipa: Albino Uršić • Parni valjak - reprodukcija naslovnice albuma „Antologija“, izdanje Croatia Recordsa, 2017.; Dizajn naslovnice i logotipa: Robert Butković (naslovnica) i Ivana Shreim (logotip) • Daleka obala - reprodukcija naslovnice albuma „Morski pas“, izdanje Croatia Recordsa, 1994.; Dizajn omota ploče: Boris Hrepić, autor fotografije: Matko Biljak Marke su izdane u arčićima od četiri samoljepljive marke, a Hrvatska pošta izdala je i prigodnu omotnicu prvog dana (FDC).
Vrijednost: 1,32 €
Dizajn: Ivana Vučić i Tomislav-Jurica Kaćunić, dizajneri iz Zagreba
Veličina: 34,00 x 34,00 mm
Papir: bijeli, bezdrvni, s podlogom 181 g, samoljepivi
Zupčanje: ukrasno ricanje
Tisak: višebojni ofset
Tiskara: AKD d.o.o., Zagreb
Naklada: 25 000 primjeraka po motivu, od čega 1000 arčića u pripadajućim numeriranim etuijima
Vrsta: P
Napomena: Motivi: • Psihomodo pop - reprodukcija naslovnice albuma „Unpljugd“, izdanje Croatia Recordsa, 1995.; Dizajn naslovnice i logotipa: Albino Uršić • Parni valjak - reprodukcija naslovnice albuma „Antologija“, izdanje Croatia Recordsa, 2017.; Dizajn naslovnice i logotipa: Robert Butković (naslovnica) i Ivana Shreim (logotip) • Daleka obala - reprodukcija naslovnice albuma „Morski pas“, izdanje Croatia Recordsa, 1994.; Dizajn omota ploče: Boris Hrepić, autor fotografije: Matko Biljak Marke su izdane u arčićima od četiri samoljepljive marke, a Hrvatska pošta izdala je i prigodnu omotnicu prvog dana (FDC).